Окрім прикладів, які досить стисло подають математичну інформацію за допомогою цифр, ще один дуже розповсюджений спосіб тренування знань з цієї дисципліни – це задачки. Кожна задачка має певний, хоча й дуже простий сюжет, бо викладає умови, де фігурують числа. Вони, ці числа, в свою чергу передають кількість предметів. У ході виконання цього завдання дитина буде вирішувати задачки, де треба виконати дію віднімання. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься нова така задача. Вона дуже проста: в ній описано лише про наявність у того чи іншого персонажа певної кількості предметів, після чого говориться про те, що частина цих обʼєктів з тої чи іншої причини зникла. Таким чином наявна дія віднімання. Дитина читає умови задачки, після чого дає відповідь на питання про те, скільки обʼєктів залишилось. Для цього дитина від початкової кількості обʼєктів віднімає число зниклих. Хоча цифри і є у формулюванні задачки, дитина відповідає не вводячи ці символи, а іншим способом. Під ілюстрацією, на які змальовано персонажа та початкову кількість предметів є зображення цих обʼєктів у ряд. Вони напівпрозорі, тож учень, натискаючи на них і роблячи таким чином кольоровими, відповідає на питання кількості предметів, яка залишилась у результаті. Після цього учень проходить на новий етап, де буде нова задачка і інші ілюстрації.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: розуміє, що один і той самий вираз може бути розв’язанням безлічі сюжетних задач; розв’язує задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших, на знаходження суми трьох доданків, на розкриття суті множення, ділення, на збільшення або зменшення числа в кілька разів, на кратне порівняння чисел; обґрунтовує усно вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.