Виконання вправ, які мають формат задач, є досить важливим для всебічного розвитку математичних здібностей дитини. Справа в тому, що звичайні цифрові приклади подають лише досить суху інформацію, яка має суто символічний сенс, зашифрований у знаках. Тоді як задачка, навіть коротка, розповідає певний сюжет, який так чи інакше повʼязаний з математикою і життям. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати задачки і при цьому перекладати мову тексту на мову цифр. На екрані перед учнем міститься текстова задача. Учень читає її та вивчає сюжет, згідно з яким початкова кількість певних предметів зменшилась на те чи інше число. Під вправою міститься кілька прикладів типового цифрового формату. Учень обирає серед них такий, який співпадає до умов, викладених у задачці. Важливо, що у прикладах вже є відповіді, тож учню буде досить легко запамʼятати їх. Коли дитина обирає приклад, який вважає правильним, то проходить на наступний етап. Там буде інша задачка та нові приклади, але завжди зменшуване і відʼємник будуть у межах першої сотні. Також істотним плюсом цього завдання є наявність ілюстрацій, які повʼязані за своїм сюжетом з задачкою. Малюнки на кожному рівні, звісно, також інші.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.