Задачі – це ще один з найпопулярніших форматів математичних вправ. Задачі більш цікаві для дитини, бо описують певну ситуацію, для вирішення якої необхідні математичні знання та навички. Завдяки цьому математика з сухої та беззмістовної науки стає чимось дійсно цікавим і корисним для опису навколишнього світу і тих процесів, що в ньому відбуваються. На екрані перед учнем міститься текст такої задачки. У ньому вказані трицифрові числа. Одне грає роль зменшуваного, бо описує початкову кількість певних обʼєктів, тоді як інше – це відʼємник, бо називає кількість предметів, яку тим чи іншим чином забрали. Завдання полягає у тому, щоб записати, скільки обʼєктів залишилося. Під текстом задачки міститься ілюстрація. На ній у приємному стилі зображено те, про що йде мова у тексті задачі. Наприклад, тваринка або квіти – варіантів багато, адже з кожним етапом змінюється не тільки числове наповнення, а й текст задачки, її сюжет та, звісно, малюнок. Важливо, що ілюстрація якісна і разом з тим яскрава та виконана у приємному стилі, що оптимально підходить для сприйняття дитиною. Під малюнком міститься шаблон приклад з відніманням, куди треба ввести числа, вказані у завданні. Учню слід бути уважним, щоб не переплутати зменшуване з відʼємником. Виконавши дію віднімання та ввівши різницю, дитина переходить на новий етап завдання.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.