Приналежність обʼємної фігури до того чи іншого виду визначається кількістю та співвідношенням її ребер та вершин, так само, як кількість та співвідношення сторін і кутів визначають характеристики фігури двовимірної. У ході виконання цього завдання дитина навчиться з-поміж ряду фігур знаходити і виділяти зайву, тобто таку, яка належить до іншого виду. На екрані перед учнем міститься цілий набір обʼємних фігур – на кожному етапі новий. Всі вони відрізняються за кольором, але абсолютна більшість належать до одного виду. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти ту фігуру, яка виділяється серед інших. Той факт, що всі вони виконані у різних кольорах, грає роль не тільки інструменту візуального збагачення картинки, а й у значній мірі ускладнює виконання вправи, оскільки стимулює більшу концентрацію учня. Крім того, завдяки цьому дитина ще краще розуміє, що саме ребра і вершини, а не колір чи розмір, визначають вид фігури. Коли учень дає відповідь, виділяючи ту з них, яка є зайвою, він проходить від одного етапу до іншого. Окрім, власне, фігур, на кожному етапі буде й новий додатковий персонаж, присутність якого додає вправі ігрового елементу, що дуже важливо для збереження інтересу до завдання.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.