Цифри – це універсальні графічні символи, що передають числа на письмі. Одними з головних переваг їх використання в тому, що вони можуть бути використані для позначення числа будь-яких обʼєктів. Крім того, вони досить компактні та зручні у використанні. У ході виконання цього завдання дитина навчиться на базы малюнка, який містить у собі дію додавання, створювати цифровий приклад. На екрані перед учнем дві групи предметів, між якими міститься знак «плюс», який і означає дію додавання. Учень підраховує кількість обʼєктів в обох групах. Під малюнком міститься схема цифрового приклада: дві порожні клітинки для доданків, після яких міститься знак рівності, а далі – порожня клітинка, де треба вказати суму. Отже, учень записує у відповідні клітинки цифри, які відповідають кількості зображених у групах обʼєктів. Після чого дитина має порахувати суму, виконавши таким чином дію додавання. Число, яке вийде у результаті, треба вписати у відповідну клітинку. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де на екрані будуть інші малюнки в обох групах предметів. Таким чином механіка виконання вправи однакова, але завдяки різноманіттю якісних та яскравих ілюстрацій вдається зберегти цікавість учня до виконання цього завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.