Цифри – це символи, інструмент для зображення певної кількості обʼєктів, який робить не обовʼязковим зображення цим самих обʼєктів. Вони дуже зручні, але при цьому залишаються умовними позначеннями. Учень, щоб ефективно працювати з ними у майбутньому, має памʼятати про це та вміти «перекладати» з мови зображень на мову цифр. Цим дитина і займеться у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься картинка. На кожному етапі завдання вон різна. Змінюються як самі зображені предмети, так і їхня кількість. Незмінним залишається те, що їхнє зображення має форму прикладу: воно поділене на дві групи різної кількості, а між ними знаходиться знак, що позначає певну математичну дію, наприклад, знак «плюс» означає додавання. Під малюнком міститься схема прикладу з цією дією, де кожен елемент має своє місце – пусту клітинку. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб порахувати кількість обʼєктів у кожній групі, ввести відповідне цифрове значення до клітинок і після цього виконати описану дію. Далі залишається тільки ввести у останній квадратик число, що є результатом та відповіддю прикладу. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап. Різноманіття обʼєктів слугує засобом привернення уваги дитини та збереження її цікавості до вправи.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.