Хоча у школі на уроках математики дитині здебільшого доводиться виконувати завдання, де цифри є головним елементом, для успішного й ефективного використання математичних навичок учню слід навчитись знаходити числові символи у оточуючих предметах. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед дитиною міститься малюнок. Він досить рівноелементний. Є багате деталями тло, кілька обʼєктів на передньому плані, що розташовані на різній висоті та дистанції відносно одне одного. На деяких з них намальовано цифри. Учень має знайти їх. Під малюнком міститься кілька математичних прикладів. Учень, аналізуючи зображення та порівнюючи варіанти прикладів з цифрами, що є на малюнку, має обрати той вираз, елементи якого повторюють цифри з ілюстрації. Коли учень це робить, то проходить на новий етап, де треба виконати дії аналогічного характеру, але ілюстрація буде вже зовсім інша, як і цифри, а також варіанти виразів. Важливо, що всі приклади містять дію додавання, і кожен вказує не тільки доданки, а й суму. Отже, вивчаючи зображення, учень також тренується у додаванні. Шукати суму не доведеться – вона вже вказана, тож дитині залишається просто запамʼятати її.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.