Після того, як учень вивчить геометричні фігури та навчиться працювати з ними, настає час більш поглибленого вивчення їхніх властивостей, якостей та особливостей. Наприклад, особливість поняття периметру та методи його знаходження. Поняття розміру обʼєкта є досить відносним. Все залежить від того, на яку саме сторону першою звертає увагу шукач. Наприклад, драбина висока, але вузька, тоді як стіл довгий, але низький. Тому коли йде мова про розміри обʼєкта в цілому, необхідно враховувати саме його периметр. Ця ознака є сумою величини всіх сторін фігури. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься його шукати. На екрані перед учнем міститься зображення геометричної фігури. На кожному етапі як фігура, так і її розміри нові, але завдання одне й те саме – вирахувати та записати периметр. Довжина кожної сторони підписана. Залишається тільки виконати обчислення, і в цьому стануть до нагоди знання дитини дії додавання. Коли учень дізнається суму величини всіх сторін, то проходить на наступний етап. Аби виконання вправи не здавалось рутиною, кожен рівень супроводжується ще одним персонажем – наприклад, казковим звірятком. Його присутність додає вправі цікавості, робить її більш живою.
Учень/учениця: розуміє поняття «периметр многокутника»; знаходить периметр многокутника; застосовує правило знаходження периметра прямокутника, квадрата, в тому числі й при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.