Опис завдання
Математика в другому класі стає цікавішою, коли приклади можна не просто розв’язувати, а ще й порівнювати між собою. У вправі «Зрівнюємо приклади» дитина бачить, що до однакового результату можуть приводити різні дії. Це допомагає краще зрозуміти, як «працюють» числа, а не просто запам’ятовувати відповіді.
На екрані з’являється приклад на додавання чи віднімання. Спочатку учень уважно обчислює значення виразу й вводить відповідь у порожнє віконце після знака «дорівнює». Потім потрібно уважно подивитися на кілька інших прикладів унизу й вибрати той, у якого відповідь така сама. Так дитина вчиться порівнювати результати обчислень, шукати рівні вирази та перевіряти себе.
Під час виконання завдання школяр тренує:
- усне додавання й віднімання в межах 20;
- увагу та вміння зосереджуватися на умові завдання;
- логічне мислення та вміння порівнювати числа;
- наполегливість і самостійність у розв’язуванні прикладів.
Кожен правильно виконаний крок відкриває новий набір прикладів. Завдяки цьому дитина не нудьгує, адже завдання постійно змінюються, а разом з ними з’являються й нові цікаві персонажі, які підтримують інтерес до навчання. Ігровий формат допомагає подолати страх перед математикою та перетворює тренування навичок на захопливу пригоду.
Батькам і вчителям така вправа стане в пригоді для закріплення теми «Додавання і віднімання» та розвитку вміння перевіряти результати обчислень. Завдання можна використовувати як додаткову практику вдома, як розминку на уроці або як невеличке тренування перед контрольною роботою. Регулярне виконання подібних вправ формує в дитини впевненість у власних силах і створює міцний фундамент для подальшого вивчення математики.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.