До одного й того ж результату можуть призвести різні математичні дії. Скажімо, при відніманні пʼяти від семи результат буде такий самий, як і при відніманні шести від восьми – адже у другому прикладі обидві частини на одиницю більші, тож різниця (число «два») однакова в обох випадках. На екрані учень бачить математичний вираз із дією віднімання. Учень має виконати його і ввести у порожню клітинку після знаку «дорівнює» правильне число. Але є ще другий етап вправи, де треба вибрати з-поміж кількох варіантів прикладів, що знаходяться під першим, один, результат якого співпадає з відповіддю на перший. Після того, як учень введе відповідь і обере приклад знизу, виконання вправи продовжиться: з’явиться новий приклад на білому полі, а також інші варіанти відповідників. Впродовж всього завдання учня будуть супроводжувати різні казкові персонажі, які надають вправі ігрового аспекту.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.