Комплекс завдань, які повʼязані з логікою, має на меті розвиток аналітичного, асоціативного і, найважливіше, логічного мислення учня. Обʼєкти, з якими доводиться взаємодіяти під час виконання завдань, часто не мають прямого відношення до математики, але працюючи з ними дитина навчиться співвідносити та порівнювати характеристики предметів, виділяти правильні критерії для порівняння, знаходити зайві обʼєкти у ряду, по памʼяті або за асоціаціями відновлювати зображене. Завдання мають творчі елементи і розвивають уяву та схильність до абстрактного мислення. Таким чином, дитина набуває вмінь, які необхідні для правильного збору та аналізу інформації про навколишній світ. Всі вправи дуже різноманітні, тож ігровий аспект цього розділу особливо яскраво виражений.