Ця вправа складається з низки різноманітних за змістом етапів, але суть завдання незмінна. Перед учнем на екрані кілька малюнків, на яких зображені різні предмети оточуючого світу. Це можуть бути автобуси, повітряні кульки тощо. Дитина має вибрати серед цих обʼєктів той, який нагадує певну геометричну фігуру. При наданні вірної відповіді, дитина переходить на наступний етап вправи, на якому вже інші малюнки і вибрати серед зображених предметів потрібно той, який нагадує нову геометричну фігуру. Таким чином йде повторення вивченого раніше матеріалу. Якщо учень помиляється, то бачить правильну відповідь під малюнком і також проходить до наступного етапу. Всі малюнки в одному рядку дуже відрізняються один від одного, і тільки один з них дійсно подібний до фігури у завданні, тож дитині не надто складно. Разом з тим ця вправа розвиває асоціативне мислення та вміння порівнювати, а також – увагу до деталей. За допомогою виконання цього завдання дитина зрозуміє розповсюдженість геометричних форм.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.