Для вірного визначення відстані між предметами у навколишньому просторі потрібно мати точку підрахунку, тобто обʼєкт, який служитиме орієнтиром. На екрані учень бачить кілька предметів, один з котрих знаходиться в центрі. Він і є такою своєрідною точкою відліку, бо суть завдання полягає у тому, щоб визначити, які з інших предметів, зображених на екрані, до нього ближчі, або дальші. При цьому всі ці предмети можуть бути зовсім різних розмірів та форми. Але єдиний критерій вибору для учня – це тільки відстань до того обʼєкту, який вказаний у завданні. І якщо учень робить правильний вибір, то відразу проходить до наступного рівня: всі ілюстрації та їхнє положення на екрані змінюються, тож вибирати треба серед інших предметів. А у випадку, якщо дитина допускає помилку, то під хибним варіантом зʼявиться вірний, після чого учень теж продовжить виконувати вправу.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між ; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).