На екрані перед учнем ряд геометричних фігур. Дитина має підрахувати, скільки їх на екрані зображено, після чого мішкою вибрати правильний варіант кількості з перелічених під картинкою. Ця вправа є досить простою, але вона змушує використовувати математичні знання комплексно. По-перше, дитина закріплює знання порядку чисел при лічбі. По-друге, вона пригадує геометричні фігури. Кожна відповідь переносить учня на новий етап, на якому змінюється зображення на картинці, тож за всю вправу доведеться згадати ледве не всі вивчені геометричні форми. І по-третє, дитина має вибирати варіант з кількох цифр, які написані під завданням, таким чином закріплюючи в памʼяті вигляд цифр та їхнє значення. І навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде до наступного етапу, але перед цим під її хибною відповіддю зʼявиться вірний варіант.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.