Обʼємні геометричні фігури відрізняються від пласких не тільки наявністю третього виміру і глибини, а й тим, що не всі сторони і кути такої фігури дитина може бачити. Але знайомлячись з ними у ході виконання цієї вправи, учень здобуває знання про їхні особливості (наприклад, з яких двомірних фігур складаються кожна з них) і вчиться відрізняти їх одну від іншої. Ознайомившись з фігурами на екрані, учень має виділити з групи зображених обʼємних фігур ту, яка задана для конкретного етапу вправи. Це може бути або куб, або піраміда, або циліндр. Якщо дитина дає вірну відповідь, то на наступному етапі потрібно буде знайти вже іншу з цих трьох фігур у рядку. У випадку помилки, вірна відповідь зʼявиться під завданням, а учень все рівно продовжить виконання вправи. Хоча обʼємні геометричні фігури вважаються більш складними для сприйняття дитиною, циліндр, куб та піраміда суттєво відрізняються між собою, тож дитині буде і цікавіше, і легше шукати їхні зображення, водночас вивчаючи інші.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.