На екрані учень бачить кілька намальованих обʼєктів. Деякі з них знаходяться в середині інших, а деякі – просто на фоні поля екрану. Ті обʼєкти, в середині яких знаходяться предмети, є напівпрозорими (наприклад, акваріум), тож всі предмети добре видно. Задача, яка поставлена перед дитиною, полягає в тому, щоб визначити, які предмети містяться всередині тої чи іншої ємкості, а які – ні. Якщо дитина дає вірну відповідь, то зображення на екрані змінюється, і аналізувати треба інші обʼєкти в ємності (яка теж змінюється), або поза нею. На кожному етапі змінюється і завдання: на одному треба виділити тільки ті предмети, які всередині іншого, а в іншому – навпаки. У випадку помилки учень бачить вірну відповідь, яка зʼявляється на екрані, після чого теж продовжує виконання завдання. Ця вправа важлива для поліпшення вмінь, повʼязаних з орієнтацією в просторі. Також вона допомагає розвинути логічне мислення та аналітичні здібності.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між ; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).