Поняття симетрії дуже важливе для використання у буденному житті. Багато навичок та вмінь так чи інакше стосуються цього поняття. Мета цієї вправи – закріпити у свідомості дитини розуміння поняття симетрії та дати їй можливість користуватись ним. На екрані перед учнем ряд фігур, над яким зображена одна окрема фігура. З ряду, що йде нижче, треба вибрати ту єдину, яка буде симетрична верхній фігурі. Дитина робить вибір самотужки. Якщо вона дає вірну відповідь, то переходить до наступного етапу вправи, на якому всі фігури, як верхня, так і нижні, вже інші. Оскільки на кожному етапі представлені нові фігури, дитина за допомогою цієї вправи усвідомлює універсальність поняття симетрії, а також вчиться по-різному підбирати фігури одну до одної за цим поняттям. Якщо ж дитина робить помилку у ході виконання вправи, то правильний варіант зʼявляється під картинкою із завданням, після чого вправа продовжується.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший; довший; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.