Перед дитиною на екрані зображені предмети. Це звірі або інші малюнки. Учень має за допомогою мишки вибрати той обʼєкт з двох, який знаходиться вище або нижче. Ця вправа розвиває не тільки навички аналізувати та сприймати положення речей у просторі, а й вміння зберігати увагу. Коли дитина дає відповідь, то переходить на наступний етап вправи, на якому змінюється не тільки картинка, а й, інколи, критерій вибору. Тобто якщо на минулому етапі треба було вибрати той обʼєкт, що знаходився зверху, то в наступному, можливо, потрібно буде вже обирати той, що знизу. Навіть якщо дитина помилиться, вона все рівно продовжить виконання вправи, просто під невірною відповіддю зʼявиться правильний варіант, щоб малюк міг вчитись на своїх помилках та відразу закріпив нові знання на наступному етапі.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між ; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).