Число «десять» є особливим етапом, бо воно означає перехід від першої десятки до другої. Тому у свідомості дитини повинні закарбуватися всі комбінації чисел, які дають у сумі «десять» . Дана вправа робить акцент саме на закріпленні у памʼяті дитини цих комбінацій. На екрані перед собою учень бачить звичайний числовий ряд. Його елементи не мають якоїсь послідовності й відношення одне до одного, яке було б позначене тим чи іншим знаком. Просто ряд чисел. Але завдання, яке ставиться перед дитиною (і яке чітко сформульоване зверху) полягає у тому, щоб знайти серед цих чисел такі, що в сумі дають «десять» . Коли учень обирає та виділяє ці цифри, то переходить на наступний етап завдання, де бачить новий числовий ряд. Спочатку учень буде обирати доданки повільно, але з кожним етапом комбінації цифр будуть запамʼятовуватись краще, ростиме і швидкість виконання вправи.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.