Коли дитина від роботи з одноцифровими числами переходить до двоцифрових, то важливо зробити наголос на розумінні взаємодії десятків і одиниць. Цьому й присвячено цю вправу. На екрані дитина бачить числовий ряд. Цифри зображені без математичних знаків, які б вказували на будь-які відносини між ними. Але серед них є два числа, які в сумі дають «двадцять». Знайти їх – ось мета дитини. Важливо, що завдяки цій вправі учень не просто вчиться краще працювати з двоцифровими числами, а й починає розуміти, як складаються математичні вирази. Адже, маючи суму (завжди «двадцять»), дитина по суті має знайти доданки, самостійно створивши числову рівність. Коли учень це робить і виділяє два числа, то переходить на наступний етап, навіть якщо помилиться. Важливий нюанс вправи: цифру «двадцять» може утворити тільки комбінація одноцифрового числа і двоцифрового, адже жодна пара одноцифрових чисел не дають достатньої суми, тоді як будь-яка пара двоцифрових дають суму надто велику. Користуючись цією підказкою, дитина буде виконувати вправу швидше.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.