Згідно з даними психологів, учні молодшої школи найкраще запамʼятовують те, що чимось виділяється із загального ряду. Це цілком стосується і математичних величин. Додавання однакових чисел відрізняється від інших типів цієї дії, тож діти звертають на такі випадки особливу увагу. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані учень бачить простий математичний приклад: два доданки, між якими є знак «плюс» і знак «дорівнює», по іншу сторону якого знаходиться порожня клітинка, яку треба заповнити числом, що є сумою цих доданків. Завдання, яке ставиться перед дитиною, просте – знайти цю суму. Але особливість вправи полягає у тому, що доданки однакові. Коли учень знаходить суму цих чисел, він краще запамʼятовує результат і більше його не забуде. В майбутньому такі приклади будуть вирішуватись автоматично, дуже швидко. Це і є мета даної вправи. Коли учень вводить суму у потрібну клітинку, то переходить на наступний етап, де бачить нову пару однакових доданків. Чим швидше дитина знайде правильну відповідь, тим краще. Це завдання є першим кроком до теми, з якою дитина познайомиться в майбутньому: множення на два (яким і є додавання однакових чисел).
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.