Додавання у стовпчик є зручним форматом зображення цієї математичної дії. Але особливо воно є корисним, коли треба додавати між собою двоцифрові числа, де обидва доданки мають як одиниці, так і десятки. Найголовніше, що має затямити дитина, це те, що десятки додаються до десятків, а одиниці – до одиниць. Одиниці можуть вплинути на кількість десятків тільки тоді, коли їхня сума більша від дев'яти. В такому разі до суми десятків додається ще одиниця. Головна мета додавання у стовпчик – зробити цей процес простішим для розуміння дитини. Коли учень знаходить суму двох доданків і вводить її у спеціальне поле, то проходить далі, до наступного етапу. Якщо ж помилиться – все одно продовжує виконання вправи, просто спочатку побачить правильний варіант. Рухаючись між етапами, дитина все краще буде розуміти взаємодію одиниць і десятків, тож швидкість додавання зростатиме. Завдяки цьому в майбутньому учень зможе вирішувати такі приклади практично не задумуючись, автоматично. Хоча вправа має мінімальне оформлення, усміхнені дітлахи спонукають виконати додавання якнайскоріше, що перетворює завдання у гру на час.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.