Додавання у стовпчик є кращою ілюстрацією того, як треба додавати одиниці та десятки, та як вони взаємодіють між собою. У ході виконання цього завдання дитина має додавати таким чином дво- та одноцифрові числа, тож, коли учень звикне, йому буде простіше сприймати додавання, якщо одиниці будуть під одиницями. Отже, на екрані дитина на кожному етапі вправи бачитиме два доданки, які розташовані у стовпчик. Учень має знайти суму. Коли учень вводить число, що позначає суму, у спеціальне порожнє поле під стовпчиком, то переходить до наступного етапу вправи, де бачить аналогічний приклад, але вже з іншими числами. Важливо, що у випадку помилки дитина все одно продовжує виконання вправи. Правильна відповідь зʼявиться на екрані, дитина її побачить, зрозуміє, де схибила і навчиться на своєму досвіді.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.