Після того, як дитина засвоїть те, як використовувати приклад закінченого математичного виразу для вирішення іншого прикладу, збільшується числовий проміжок, з яким учню доведеться працювати. У ході виконання цієї вправи учень буде виконувати швидке додавання в межах першої десятки. На екрані є два числові вирази. Перший є закінченою рівністю, яка містить додавання, а от для другого виразу треба знайти суму двох доданків. Важливо, що перший доданок в обох прикладах однаковий, тому дитині просто треба порівняти між собою два вирази, що зробить виконання додавання більш швидким. Коли учень вводить число, яке він вважає правильною сумою, у порожнє поле після знака «дорівнює» у нижньому прикладі, він потрапляє на наступний етап вправи, де має виконати аналогічну дію, хоча вже з іншими прикладами. Числа змінюються, але механіка виконання вправи залишається такою ж. Дитина з кожним етапом вирішує приклад все швидше, а помилки (які не заважають рухатись між рівнями завдання) трапляються все рідше. Хоча завдання має мінімальне графічне оформлення, цифри мають приємні округлі форми і кумедних песиків-персонажів, що зробить виконання завдання більш цікавим.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа. Наприклад, якщо відомо що 8 + 3 = 11, то 3 + 8 = 11 також відомо (переставний закон додавання). Щоб скласти 2 + 6 + 4, два числа можуть бути складені таким чином 2 + 6 + 4 = 2 + 10 = 12 (асоціативна властивість додавання).
Учень/учениця: додає і віднімає в межах 20, демонструючи швидкість в додаванні і відніманні до 10. За допомогою розкладання числа на десять (наприклад, 8 + 6 = 8 + 2 + 4 = 10 + 4 = 14); розкладає ряд, що веде до десяти (наприклад, 13 - 4 = 13 - 3 - 1 = 10 - 1 = 9); за допомогою взаємозв'язку між додаванням і відніманням (наприклад, знаючи, що 8 + 4 = 12, отримує 12 - 8 = 4); і створення еквівалентних, але більш легких або відомих сум (наприклад, додаючи 6 + 7, створюючи відомий еквівалент 6 + 6 + 1 = 12 + 1 = 13).
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.