Ця вправа продовжує тренувати навички швидкісного додавання. На екрані учень бачить два математичні приклади, один з яких вже є вирішеним. Обидва вони містять дію додавання. Користуючись прикладом, який знаходить зверху, учень має знайти суму двох доданків з прикладу нижче, а потім ввести цю цифру у порожнє поле, яке є після знаку «дорівнює». Коли дитина це робить, то переходить на наступний рівень вправи, причому неважливо, чи правильну відповідь вона дала, – завдання не припиниться, і у випадку помилки учень зможе виправитися. Важливо, що числа, з якими доводиться працювати дитині у ході виконання цього завдання, значно більші, ніж в попередніх вправах. Тепер вони в межах першої сотні. Але оскільки правила додавання є універсальними, то зрозумівши загальну механіку виконання швидкого додавання, дитина зможе виконувати цю операцію з десятками так само впевнено, як і з одиницями. Чим швидше дитина знаходить правильну відповідь, тим краще, хоча жодних часових рамок немає.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.