Ця вправа продовжує комплекс завдань, які присвячені тренуванню вміння дитини рахувати швидко і без помилок. Тепер числа, з якими доводиться працювати дитині, збільшуються: на кожному етапі завдання вона стикається з числами в межах двадцяти, поступово звикаючи швидко працювати з десятками. На екрані дитина бачить два математичні вирази додавання, перший з яких, як і минулого разу, є вже закінченою рівністю, де відомі всі складники, тоді як другий є неповним – для нього треба знайти суму двох доданків. Оскільки перші доданки в обох прикладах збігаються, дитина використовує перший вираз як зразок, щоб згадати числову пряму і швидше вирішити другий приклад, знайшовши і вписавши у порожнє поле суму. Коли дитина це робить, то проходить далі на наступний рівень завдання, де бачить на екрані аналогічні умови: два математичні приклади, нижній з яких має бути вирішеним якнайшвидше. Спочатку швидкість не має бути головною метою, бо важливо, щоб дитина зрозуміла, як співвідносити два приклади і не допускала помилок. Тільки після кількох перших етапів стане помітно, що учень вже більш впевнено виконує дію додавання для другого виразу.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.