Ця вправа відкриває комплекс завдань, який присвячено розвитку вміння дитини швидко додавати числа. Для того, щоб учень навчився якнайшвидше додавати числа і не припускався помилок, на різних етапах цього завдання учню доведеться використовувати правила додавання тільки в межах першої пʼятірки. На екрані учень бачить два математичні вирази, які містять додавання. Один з них, який знаходиться вище, є вже закінченим, адже всі його складові частини відомі. А от для другого учню треба знайти суму. Зробити це і правильно, і швидко – головне задання дитини. Вираз, який знаходиться вище, використовується як взірець для того, щоб учень швидше згадав числову пряму і знайшов суму двох доданків для другого виразу. Коли учень введе суму у спеціальне порожнє поле після знаку рівності, він переходить на наступний рівень, де бачить аналогічну задачу: два числових вирази, в другому з яких треба знайти суму. Важливо, що перший з двох доданків в обох прикладах – однаковий, тож учню буде легко їх порівняти і використати перший як основу для вирішення.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає і віднімає в межах 20, демонструючи швидкість в додаванні і відніманні до 10. За допомогою розкладання числа на десять (наприклад, 8 + 6 = 8 + 2 + 4 = 10 + 4 = 14); розкладає ряд, що веде до десяти (наприклад, 13 - 4 = 13 - 3 - 1 = 10 - 1 = 9); за допомогою взаємозв'язку між додаванням і відніманням (наприклад, знаючи, що 8 + 4 = 12, отримує 12 - 8 = 4); і створення еквівалентних, але більш легких або відомих сум (наприклад, додаючи 6 + 7, створюючи відомий еквівалент 6 + 6 + 1 = 12 + 1 = 13).
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.