Коли дитина засвоїла правила швидкого додавання у межах двадцяти, вправа ускладнюється. У ході виконання цього завдання дитина буде зіштовхуватись із числами у межах 50, тренуючи вміння швидко додавати. На екрані учень бачить два математичні приклади, які повʼязані так само, як і числові вирази попередніх вправ цього комплексу завдань: один з прикладів вже завершений і представляє собою повну числову рівність, а от другий – ні, для нього учень і має знайти суму. Дитина має використовувати перший приклад як основу для пошуку суми у другому. Коли учень знаходить правильну відповідь, то вводить числовий результат у порожню клітинку після знаку рівності. Після цього проходить далі, до наступного етапу завдання, де бачить перед собою вже іншу пару математичних виразів, що містять додавання. З кожним етапом учень стає все більш впевненим у пошуку суми, робить це швидше. Але навіть якщо помилиться, завдання не обірветься, і, побачивши правильний варіант, дитина продовжить виконання вправи.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.