Ця вправа входить до комплексу завдань, які тренують навички дитини з додавання та віднімання. Але особливість її в тому, що задля підвищення цікавості учня до математики структура вправи більше схожа на гру. На екрані дитина бачить перед собою футбольні ворота. Сам учень грає роль нападника, який має забити гол. Є і голкіпер. Для виконання вправи необхідні знання з математики. Перед собою дитина бачить три мʼячі, але у ворота попаде тільки один з них. На сітці воріт є математичний приклад, один елемент якого пропущено. А на мʼячах нанесено цифри. Одна з них відповідає пропущеному елементу цього математичного виразу. Учень має обрати відповідний мʼяч – і гол забито. Але навіть якщо учень припуститься помилки, то вправа все одно продовжується: зʼявляються нові цифри на мʼячах і приклад на воротах, звісно, змінюється. При цьому в залежності від конкретного етапу може виникнути потреба знайти і зменшуване, і відʼємник – будь-який елемент прикладу.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.