Ця вправа продовжує цикл завдань, які повинні допомогти дитині розвинути математичні навички та закріпити знання про віднімання і додавання, але зробити це у ненавʼязливій ігровій формі. Дана вправа має цікавий сюжет, інтерактивну співпрацю дитини і персонажа, а також – приємне візуальне оформлення. На екрані учень бачить малюнок, на якому зображено, як казковий ведмедик ловить рибку. Завдання, яке постає перед дитиною, полягає у тому, щоб допомогти цьому ведмедику впіймати рибку. На човні персонажа намальований приклад, а на кожній рибці – по цифрі. Учень, щоб допомогти ведмедику, має вирахувати результат цього прикладу і натиснути на потрібну рибку. Після того, як учень це зробить, рибку піймано, і починається наступний етап, на якому дитина бачить вже нових рибок та інші приклади і цифри. Значну роль у цьому завданні відіграє ігровий аспект. Учень відчуває себе всередині вправи за рахунок того, що він не просто ловить рибку, а робить це задля персонажа, якому він допомагає. Зображення на екрані виконано у чудовому стилі: яскраві, соковиті кольори та багата деталізація.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.