Тривимірні фігури відрізняються від двовимірних наявністю ще однієї сторони, що позначає глибину і є видимою тільки частково, коли ця фігура зображується на площині, тобто на екрані чи на папері. Щоб позначити, що за видимою стороною знаходиться ще прихована частина фігури, вона у цих ділянках позначається пунктирною лінією. Таким чином на плоскій поверхні вдається показати наявність обʼємного обʼєкту, подібного до звичних дитині предметів, з якими вона кожного дня зустрічається. Ця прикмета допоможе учню відрізнити двовимірні фігури від тривимірних у ході виконання цієї вправи. На кожному етапі дитина бачить ряд фігур, і кожного разу має виділити саме тривимірні за допомогою вказаних вище підказок. І навіть якщо дитина схибить, вона все одно перейде на наступний етап, просто спочатку побачить на екрані правильну відповідь.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.
Учень/учениця: розрізняє характерні ознаки (наприклад, трикутник є замкнутою фігурою з трьома сторонами) з нехарактерними (колір, орієнтація, загальний розмір); будує та зобажує геометричні фігури з характерними ознаками.