Ця вправа продовжує тренувати дитину визначати приблизну кількість предметів. Цього разу учень має оцінювати кількість фігур. Це вміння знадобиться учню у повсякденному житті, адже, хоча у школі здебільшого треба визначити точну кількість предметів чи чисел, в житті часто виникають ситуації, коли треба швидко оцінити кількість чого-небудь, хай навіть і приблизно. На екрані перед дитиною міститься зображення геометричних фігур, яке може коливатись в межах першої сотні в залежності від етапу вправи. Дитина бачить також і варіанти відповіді на питання про приблизну кількість цих фігур під малюнком, тож завдання полягає у тому, щоб якнайскоріше вибрати з-поміж них той, що вважається правильним. Коли дитина це робить, то переходить на наступний етап, де бачить інші фігури у іншій кількості. Важливо, що для кращого та швидшого підрахунку фігури на кожному з етапів розбиті по групах, тож учню буде простіше правильно визначити приблизну кількість обʼєктів. І навіть якщо дитина помилиться, то все рівно почнеться наступний етап, просто спочатку правильний варіант відповіді зʼявиться під хибним.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 100.
Учень/учениця: знає, розуміє та порівнює дані, представлені до трьох категорій; формулює питаня та відповіді з приводу загальної кількості даних; скільки в кожній категорії, на скільки більше або менше в одній категорії, ніж в інший.