Вміння приблизно оцінити кількість предметів є досить корисним у повсякденному житті, адже не завжди виникає необхідність знайти точну кількість тих чи інших обʼєктів. За допомогою цієї вправи дитина вчиться цьому вмінню, при чому це відбувається завдяки роботі над темою, якою захоплюються більшість дітей – планети та зірки. На екрані дитина бачить ілюстрацію, яка чимось схожа на астрономічну енциклопедію, хоча стилістично більше нагадує малюнок з дитячої казки. На ній зображено кілька планет, зірки, космічний корабель. Завдання дитини полягає у тому, щоб якомога швидше визначити кількість предметів, що зображені на екрані, але не рахуючи їх, а лише приблизно оцінивши їхню кількість. Під малюнком дитина бачить кілька варіантів того, скільки планет на екрані, наприклад, «приблизно 10» чи «приблизно 40». Учень має вибрати правильний, на його думку, варіант. Після цього дитина переходить на наступний етап, де бачить аналогічний малюнок, тільки планет вже інша кількість і зображені вони у іншій послідовності.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 100.
Учень/учениця: знає, розуміє та порівнює дані, представлені до трьох категорій; формулює питаня та відповіді з приводу загальної кількості даних; скільки в кожній категорії, на скільки більше або менше в одній категорії, ніж в інший.