Математичний вираз, який ставить перед дитиною завдання порівняти два числа, є одним із найрозповсюдженіших у навчальній програми будь-якої школи. Але ця вправа, тренуючи дане вміння, відходить від звичного формату зображення цього виразу і додає сюжетні елементи у структуру завдання. На екрані дитина бачить персонажа, який має зробити певний вибір: звірятко, що не може вибрати, на яке крісло всістися. На кожному з крісел є цифра. Учень порівнює, яке з чисел більше, а яке – менше. Після цього, згідно з критерієм, який подано у завданні, що знаходиться зверху над малюнком, робить свій вибір. Коли дитина переносить персонажа, то переходить на наступний етап вправи, де побачить вже іншого героя та нові умови для вибору. Окрім того, якщо на попередньому етапі треба було, наприклад, обрати предмет з меншим числом, то на новому доведеться шукати більше з двох. Сюжетна складова робить цю вправу цікавою та захоплюючою грою. Всі персонажі та предмети яскраво намальовані та приємні для ока дитини.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 100.
Учень/учениця: порівнює двоцифрові числа на основі їх значень десятків та одиниць, записуючи результати порівняння символами >, = і <.