Цифри – це графічні знаки, які використовуються для того, щоб на письмі відобразити ту чи іншу кількість. Тільки числа першої десятки мають кожну свою унікальну цифру, адже далі, згідно з традиційним написанням сучасних цифрових знаків, числа пишуться не за допомогою унікальних символів, а шляхом поєднання вже відомих. Тому число двадцять два пишеться, як дві двійки – «22». Це значно полегшує і їхнє сприйняття, і зменшує кількість символів, які треба запамʼятати. Завдання присвячене тренуванню у дитини вміння будувати двозначні числа за допомогою цифр. На екрані учень бачить перед собою цифровий ряд. Є завдання, у якому конкретно сформульовано, яке число треба скласти. Учень обирає з цифрового ряду необхідні цифри і переміщує їх у потрібній послідовності на вагончик поїзда. Отже, виконуючи цю вправу, дитина не тільки вчиться самостійно працювати з цифрами, а й починає розуміти, наскільки важливим є їхній правильний порядок при відображенні чисел. Коли ж учень робить свій вибір, то переходить до наступного етапу вправи, де бачить вже інші цифри та нове число. Якщо ж дитина помиляється, то все одно продовжує виконання вправи, але перед тим бачить на екрані правильну відповідь.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: розуміє, що одна і та ж цифра у записі двоцифрового числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі; записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.
Учень/учениця: розуміє, що дві цифри у двоцифровому числі представляють кількість десятків і одиниць.