Пошук чисел, віднімання яких дає різницю, що дорівнює десятці, є досить простим завдяки вигляду цифр. Справа в тому, що коли додається або віднімається десятка, зважати доводиться тільки на першу цифру (яка, власне, і позначає десятки), тоді як друга (що позначає одиниці) залишається незмінною. На екрані перед дитиною числовий ряд. Між його елементами немає жодних додаткових знаків – просто цифри. У завданні вказано, що треба серед них знайти зменшуване і відʼємник, які у результаті дають десятку. Коли учень виконує цю вправу, обравши і зменшуване, і відʼємник, він переходить на наступний етап завдання, де бачить вже новий ряд чисел, а завдання залишається без змін. Таким чином, осягнувши, як виконувати цю вправу, учень буде з кожним етапом робити це швидше і впевненіше, що і є головною метою завдання. Окрім того, щоб розвинути навички швидкісного рахування, ця вправа також має на меті розвиток уваги у дитини.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа. Наприклад, якщо відомо що 8 + 3 = 11, то 3 + 8 = 11 також відомо (переставний закон додавання). Щоб скласти 2 + 6 + 4, два числа можуть бути складені таким чином 2 + 6 + 4 = 2 + 10 = 12 (асоціативна властивість додавання).
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).