Цифра «пʼять» має свої особливості. Вона знаходиться посередині першої десятки, а під час вивчення таблиці множення учень в майбутньому ще зрозуміє, наскільки легко виконувати цю операцію, коли один із елементів прикладу – пʼятірка. Цю ж вправу присвячено тренуванню вміння дитини виконувати операції з віднімання з числами, які в результаті мають різницею цифру «пʼять». Для цього на екрані подається група чисел, вони зображуються без будь-яких додаткових математичних знаків. Учень має серед них знайти зменшуване і відʼємник, які б при відніманні давали б «пʼять» як результат дії. Завдяки виконанню цього завдання дитина може краще осягнути взаємодію чисел у відніманні. Але головне, що поступово дитина навчиться швидко виконувати цю вправу, що позитивно позначиться на її успіхах у навчанні.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа. Наприклад, якщо відомо що 8 + 3 = 11, то 3 + 8 = 11 також відомо (переставний закон додавання). Щоб скласти 2 + 6 + 4, два числа можуть бути складені таким чином 2 + 6 + 4 = 2 + 10 = 12 (асоціативна властивість додавання).
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).