У цьому завданні складність виконання вправи, в якій треба виконати дію віднімання, знову зростає – тепер віднімати треба вже досить великі числа, в межах першої сотні. Але завдання не здасться дитині надто складним завдяки ігровому аспекту. На екрані дитина бачить, як бджілка шукає свій вулик. Завдання, яке постає перед дитиною полягає у тому, щоб допомогти цьому персонажу. Як знайти потрібний вулик? За допомогою цифр. На бджілці зображено число, тоді як на кожному з вуликів зображено приклад віднімання. Учень має вирахувати різницю в обох прикладах, після чого обрати той вулик, для якого різницею є та цифра, яка є на бджілці. Зробивши це, дитина переходить на наступний етап вправи, де має допомогти іншій бджілці з іншою цифрою дістатись до вулика. Стикаючись з цікавими сюжетами, учень бере участь у грі, але разом з цим на кожному етапі він виконує по дві математичні вправи. Важливо, що навіть у випадку хибного вибору дитина все одно продовжує рух між рівнями і допомагає персонажам.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.