У випадку з роботою над покращенням математичних вмінь необхідно, щоб процес тренування залишався цікавим. Тут велику роль грає ігровий аспект. На екрані дитина бачить насичену деталями ілюстрацію, яка має певний сюжет. Наприклад, їжачок ходить по лісі і збирає грибочки. Малюнок виконаний у стилі ілюстрацій до дитячих книжок: він не перенавантажений зайвими деталями, але є досить яскравим, а всі персонажі – цікаві і приємні. Дитина в ході виконання вправи має допомогти їжачку зібрати гриби, але тваринці потрібен лише один. Щоб його знайти, потрібно використати математику. На кошику зображений приклад віднімання, а на кожному з грибочків – цифра. Дитина вирішує цей приклад, після чого натискає саме на той грибочок, цифра на якому означає результат означеного віднімання. Коли учень робить це, то переходить на наступний етап вправи, де знову треба буде вирішити математичний приклад, щоб допомогти персонажу, але це вже буде нова задачка і новий малюнок.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.