Під час тренування математичних навичок не останню роль відіграє формат поданої інформації. Числа мають отримати цікаву форму, а сам приклад – нетипове оформлення, при цьому вправа мусить бути досить легкою для сприйняття дитиною. Саме такою є дана вправа, яка тренує навички віднімання цифр в межах 50. На ерані учень бачить стопчик, який чимось нагадує вертикальну лінійку. Цифри на цьому стовпчику зображені з певним інтервалом, наприклад 0, 10, 20, 30, 40. Зверху ж міститься приклад, який учень має вирішити для того, щоб обрати на стовпчику ту позначку, яка є результатом даної дії віднімання. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи. Завдання прикрашене приємними та яскравими ілюстраціями. Важливо, що нестандартний вигляд уроку стимулює увагу дитини, змушуючи її краще зосередитись.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).