На екрані є два вирази математичної рівності. Зверху – повністю готовий і заповнений. Сума двох чисел може дорівнювати різниці інших чисел або навпаки. Щоб краще зрозуміти сутність верхньої рівності, рекомендується вирішити кожну дію. Наприклад, якщо в першій частині цієї рівності вказано «33 + 11», а у другій – «48 - 4», то дитині варто порахувати обидві дії, визначивши, що відповідь в обох прикладах – це число «44». Коли дитина зрозуміє таку своєрідну рівновагу між двома діями, яка і позначається знаком рівності, варто переходити до роботи з виразом нижче. Він є неповним: одне з двох чисел з кожного боку від знаку рівності розділено на складові частини і винесено в дужки. Завдання, яке ставиться перед дитиною під час виконання цієї вправи, полягає у тому, щоб вибрати і поставити на свої місця варіанти чисел так, щоб рівність знизу була правильною і закінченою. Коли учень робить це, то переходить на наступний етап, де бачить дві нові числові рівності. Важливо, що ця вправа є першою, для виконання якої використовується правило дужок: треба перш за все виконувати ту математичну дію, яка виноситься в дужки, а вже потім працювати з результатом цієї дії.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.