Як і у випадку з будь-яким тренуванням, відшліфовування вміння віднімати числа поступово має ускладнюватися. У ході виконання цієї вправи дитина знову має віднімати не цифри, а працювати з зображенням груп предметів, але цього разу кількість їх у кожній групі значно зросла – тепер відбувається віднімання до 20. На екрані перед учнем зображено дві групи предметів, але цей малюнок є справжнім математичним прикладом, адже ці групи розділені знаком «мінус», а після них міститься знак рівності, з іншого боку якого учень бачить порожнє поле. Завдання полягає у тому, щоб підрахувати кількість предметів у кожній з груп і виконати дію віднімання. Після того, як учень вирахує різницю, цифру, яка передає це число, треба ввести у порожнє поле. Таким чином протягом виконання цього завдання дитина буде поєднувати роботу як із кількістю предметів, так і з цифрами. Коли учень вводить відповідь, то переходить на наступний рівень вправи, де його чекатиме вже новий предметний ряд. Кількість обʼєктів на місці зменшуваного та різниці інша, але в межах двадцяти.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).