Окрім того, що віднімання у стовпчик є зручним для швидкісного пошуку різниці при роботі з двоцифровим зменшуваним і одноцифровим відʼємником, цей формат стає практично незамінним, коли обидва компоненти прикладу є двоцифровими. Саме тренуванню вміння віднімати двоцифрові числа і присвячено цю вправу. На екрані дитина бачить арифметичний приклад, де і зменшуване, і відʼємник є двоцифровими. Завдання – знайти і ввести різницю. Завдяки тому, що приклад подається у формі стовпчика, дитині простіше виконувати віднімання. Спочатку це робиться з одиницями, а потім – з десятками, а оскільки ці типи чисел знаходяться одне під одним, дитині простіше не заплутатись і все зробити правильно. Коли учень вводить свій варіант відповіді у порожню клітинку під стовпчиком, то переходить на наступний етап вправи, де бачить аналогічний приклад, але вже з новими двоцифровими елементами. Важливо, що, звикнувши до такого вигляду прикладів, дитина поступово почне вирішувати їх все швидше і швидше, а це вміння стане у нагоді в школі. І навіть у випадку, якщо учень заплутається і помилиться, виконання вправи все одно продовжиться.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.