Робота з числами, які істотно відрізняються одне від одного, є важливим етапом для розвитку математичних здібностей дитини. У ході виконання цієї вправи учень починає розуміти, як на двоцифрове число буде впливати віднімання числа круглого, адже особливість цього процесу полягає у тому, що в результаті такого віднімання змінюється тільки перша цифра, тобто тільки десятки, тоді як друга цифра залишається без змін. Щоб краще засвоїти і запамʼятати цей принцип, дитина виконує низку прикладів з відніманням. На екрані учень бачить кілька цифр, які розміщені у стовпчик. Ці цифри розташовано наприкінці білого поля, тож вони, є результатом дії віднімання, тобто різницею. Під ними знаходяться приклади. Дитина має підібрати для кожної різниці той приклад, який їй підходить. Перемістивши приклади до своїх порожніх клітин, учень переходить до наступного етапу, де має виконати аналогічну дію вже з іншими числовими виразами. Завдяки наявності варіантів відповіді, які служать своєрідним орієнтиром, виконати цю дію стає дуже просто, і дитина краще запамʼятовує, що буде після віднімання від двоцифрового числа круглого.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.