Числова пряма – це умовна лінія, на якій у напрямку зростання йдуть цифри від нуля і до безкінечності. Ця вправа присвячена роботі з числовою прямою у відніманні. На екрані учень бачить перед собою числову пряму, яка йде (а разом з нею і числа) зліва направо. На кожному з етапів вправи береться довільне число, від якого у зворотньому напрямку ведеться одна чи кілька стрілочок. Ці стрілочки можуть вказувати як на одну, так і на кілька цифр назад. Вони є символічним позначенням віднімання. Те, де «приземлилася» ця стрілочка, означає, на скільки було зменшено початкову цифру за одну дію, і яким був відʼємник. Під цим схематичним зображенням є кілька числових прикладів. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вибрати серед них той, який повністю відповідає малюнку. Здебільшого, самі варіанти є підказками, адже початкова цифра, від якої пішла перша зворотна стрілочка, і є зменшуваним. Таким чином дитина знаходить правильну відповідь, обирає її і бачить, як дію віднімання можна уявити на числовій прямій. Після цього учень переходить до наступного етапу завдання.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).