Ця вправа продовжує комплекс завдань, які тренують вміння учня рахувати та виконувати арифметичні дії якомога швидше. На екрані зображено два приклади, обидва містять дію віднімання. Перший з них вже виконаний. Дитина, керуючись цим прикладом, має вирішити приклад, який знаходиться нижче. Там не вказано різницю, тобто результат дії віднімання, який і треба обчислити. Учень заповнює власноруч порожню клітинку після знаку рівності у нижньому прикладі тою цифрою, яка, на його думку, є правильною відповіддю. І після цього дитина вже переходить на наступний рівень вправи, де має виконати аналогічні дії, але як приклад-взірець, так і числовий вираз, який треба буде вирішити, вже будуть містити інші числа, але завжди – в межах першої десятки. Рухаючись від рівня до рівня, дитина має особливу увагу звернути на швидкість виконання завдання. Верхній приклад використовується для того, щоб якнайшвидше згадати порядок чисел при лічбі та дати правильну відповідь. Таким чином розвивається не тільки здатність до швидкого підрахунку, а й памʼять дитини загалом.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.