Робота з усіма числами, які входять до першої сотні, – це та основа математичних вмінь, до якої повинен наблизитись учень першого класу. І цю вправу присвячено рішенню прикладів на віднімання чисел у межах 100, при чому акцент, як і у інших завданнях цієї групи, робиться на швидкість. На екрані дитина бачить пару прикладів. Один з них, той що знаходиться зверху, вже повністю виконаний і представляє собою доконану рівність. А от для другого ще тільки треба знайти різницю, тобто результат віднімання відʼємника від зменшуваного. Для цього дитині варто звернути увагу на верхній числовий вираз. Він має спільне з нижнім зменшуване. Аналізуючи його, дитина швидше пригадує порядок чисел при лічбі і набагато швидше знаходить відповідь на питання до другого прикладу. Коли учень вводить цифру у порожню клітинку після знаку «дорівнює» у другому виразі, починається наступний етап, який відрізняється від минулого тільки числами, тоді як метод роботи з прикладами залишається таким самим. Важливо, що дитина продовжує виконання вправи навіть у випадку хибної відповіді.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.