У ході виконання вправ, які присвячені тренуванню швидкісного обчислення, важливо особливу увагу звертати саме на час пошуку правильної відповіді. На екрані дитина бачить перед собою пару прикладів, які містять дію віднімання. Один з числових виразів є повним, відомі всі складники: зменшуване, відʼємник і різниця. А у другому треба знайти результат дії, тобто різницю. Дитина має якнайшвидше проаналізувати перший приклад і, використовуючи його як основу, знайти рішення для другого. Зменшуване в обох числових виразах однакове. Отже, оскільки вони відрізняються тільки відʼємниками, пригадати числову пряму, порядок цифр і обчислити різницю для другого прикладу дитині буде легко. Коли учень вводить свій варіант відповіді у порожнє поле після знаку «дорівнює» у другому прикладі, він переходить на наступний етап вправи, де бачить нову пару числових виразів, з якими треба виконати аналогічну дію.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.