Виконання математичних вправ не обовʼязково має бути складним, аби стимулювати розвиток математичного мислення. Для удосконалення навичок дитини у роботі з цифрами іноді досить просто наочного прикладу. Саме такий формат має ця вправа. Перед учнем на екрані міститься два арифметичні приклади з відніманням. Перший з них вже є виконаним. Дитина аналізує цей приклад, вивчає результат і після цього самостійно опрацьовує наступний вираз, де має знайти різницю, тобто виконати дію віднімання. Правильний варіант треба ввести у спеціальне порожнє поле, що знаходиться після знаку рівності. Коли учень це робить, то переходить на наступний етап вправи, де бачить нову пару прикладів, перший з яких знову вже виконаний, тож залишається вирішити інший. Це завдання є досить легким, враховуючи, які вправи учень виконував раніше. Але головна мета цього завдання полягає у тому, щоб навчити дитину рахувати швидко, майже миттєво виконуючи прості обчислення. Коли учень його виконує, в його памʼяті відкладається досвід кожного етапу, тож в майбутньому у дитини зʼявиться змога працювати з числами швидше і без помилок.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: додає і віднімає в межах 20, демонструючи швидкість в додаванні і відніманні до 10. За допомогою розкладання числа на десять (наприклад, 8 + 6 = 8 + 2 + 4 = 10 + 4 = 14); розкладає ряд, що веде до десяти (наприклад, 13 - 4 = 13 - 3 - 1 = 10 - 1 = 9); за допомогою взаємозв'язку між додаванням і відніманням (наприклад, знаючи, що 8 + 4 = 12, отримує 12 - 8 = 4); і створення еквівалентних, але більш легких або відомих сум (наприклад, додаючи 6 + 7, створюючи відомий еквівалент 6 + 6 + 1 = 12 + 1 = 13).