Комплекс вправ, присвячений розвитку вміння швидко рахувати і обчислювати відповідь, продовжується і переходить до більш складних операцій. Якщо раніше у ході виконання завдань цієї групи треба було обчислювати приклади в межах першої-другої десятки, то у цій вправі йде мова про приклади, де числа сягають 50. Такий швидкий темп не випадковий, адже варто дитині зрозуміти, як рахувати і виконувати певні дії з числами першої двадцятки, і робота з десятками стане набагато зрозумілішою. Механіка виконання цієї вправи типова для даної групи: на екрані два приклади, присвячені відніманню. Перший вже готовий, адже містить відповідь. А у другому дитина має самотужки обчислити і вказати різницю між зменшуваним і відʼємником. Той числовий вираз, що знаходиться зверху, використовується як взірець, адже зменшуване у ньому і у тому виразі, який міститься під ним, один і той самий. Таким чином учню простіше згадати числову пряму і зрозуміти, яка ж відповідь буде у другому прикладі. Коли учень вводить правильний варіант, то переходить на наступний рівень завдання, де бачить аналогічну пару виразів, але вже з іншими числами.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.