Досі дитина стикалась здебільшого з такими прикладами, де є тільки дві складові: чи то два доданки, чи то зменшуване і один відʼємник. У ході виконання цієї вправи учень навчиться працювати з прикладами, що містять більшу частину компонентів, і вільно вставляти на свої місця пропущені складові. На екрані дитина бачить числовий вираз, наприклад, додавання, де треба знайти суму. Доданків три. Отже дитина має кілька варіантів дій: або послідовно додавати до першого доданку спочатку один, а потім інший, або ж менші числа додати між собою, після чого вже знайти суму цієї дії та першого доданку. В будь-якому разі результат буде однаковий. Коли дитина вводить у спеціальне порожнє поле суму, то переходить до наступного етапу завдання, де бачить уже інші числа в ролі складових елементів математичного виразу. Ця вправа тренує памʼять, адже дитині слід запам'ятати суму перших доданків перед тим, як додавати до неї ще один. Важливо, що на кожному етапі учень у ході виконання вправи долає межі десятків, працюючи з досить великими числами.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.